İnsan Kaynakları Politikamız
Müşteri Odaklılık; Organizasyon içinde ve/veya dışında, müşteri ihtiyaçlarını şirket çıkarlarını da koruyarak karşılayabilmek için onlara içtenlikle hizmet verme ve yardımcı olma isteği içerir.
Etkili İletişim Yönetimi; Kurum içerisinde/dışarısında kurulmuş olan ilişkilerin geliştirilebilir ve sürdürebilir olmasını hedefler.
Sürekli Gelişim Anlayışı ile Değişim Yönetimi; Kişinin; kendisi, çalışma arkadaşları, Birimi ve Kurumu için sürekli daha iyisinin arayışında olmasına olanak sağlar. Bu doğrultudaki; gelişim fırsatlarının sorgulanması için gerekli motivasyon ve isteği, iyileşmeye yönelik öneri sunmayı ve gelişim çalışmalarını destekler.
Takım Çalışmasına Yatkınlık; Başkalarıyla saygıya, paylaşıma ve işbirliğine dayalı ilişkiler kurmayı, ekip arkadaşlarıyla hedeflere ulaşacak etkin işbirliğini kurabilmeyi ve kişisel hedeflerle takım hedefleri arasındaki dengeyi sağlar.
İşe Alım Süreçlerimiz
Doğru işe doğru insanı eşleştirmeyi amaç edinen işe alım süreçlerimizde, açık pozisyonlar için veri tabanı, kariyer siteleri ve bireysel başvuruları değerlendirilerek, adaylar ön görüşmeye davet edilmektedir.
Departman yöneticisi tarafından onaylanan adaylara referans ve ücret çalışmaları sonrasında teklif sunulmaktadır.
Aday, iş teklifini kabul etmesinin ardından işe başlamaktadır. Oryantasyon ve İSG eğitimleri ile göreve adaptasyon sağlanmaktadır.
Ücretlendirme
Maaş, ücret artışları, şirketin ve bireyin performansı ile doğru orantılı olarak, enflasyon oranı ve piyasa ortalamaları göz önünde bulundurularak yılda 1 kez yapılır.